Rychle rostoucí pandemie způsobila omezení pohybu a pokusy o zvýšení likvidity finančního systému v rozsahu, který společnost nepamatuje od druhé světové války.
Naším hlavním úsilím během těchto mimořádných událostí týkajících se pandemie Covid-19 mimo akce přímo související s přežitím našeho podnikání je zůstat v kontaktu s našimi zákazníky a dokonce se pokusit posílit náš vztah s nimi. Stručně řečeno – investovat.
Pokračujte nebo plánujte nový obsah na vašem webu. Obsah je hlavním nástrojem pro zvýšení organického provozu. Pamatujte, že v současné době je třeba investovat do budoucnosti zdvořilým a vstřícným přístupem ke spotřebitelům. Pracujme a připravme se na období po krizi, na okamžik, kdy budou klienti připraveni nakupovat. Je potřeba, aby si vás zapamatovali.
Digitální reklama v době krize je vhodná, pokud poptávka po vaší službě nebo produktu zůstala živá nebo alespoň dramaticky neklesla, čímž zvyšujete své šance být stále v kontaktu s uživateli, kteří i v této době aktivně hledají.
Dalším důvodem, proč nezastavit digitální reklamu, pokud máte rozpočet, je to, že mnoho společností přeruší nebo omezí svou reklamu na kanálech, jako jsou Google nebo Facebook. Kromě toho, že budete platit méně, budete více vynikat díky celkovému poklesu zobrazování reklam ostatních společností.
Pokud očekáváte pokles zájmu o váš produkt v případě stávající nouze, nasměrujte většinu svého rozpočtu na demarketing, zobrazujte reklamy lidem, kteří již na vašem webu byli. V takovém případě je posílení příspěvků na Facebooku u cílové skupiny fanoušků na vaší stránce snadným a efektivním přístupem. Pokud jde o obsah, zvažte něco zajímavého, užitečného nebo zábavného, můžete být odvážnější a odlišní od svého obvyklého tónu komunikace, protože vaši uživatelé také nejsou ve standardním stavu a jsou ochotni jakkoli přijímat pozitivní informace. Vaším cílem je zůstat v kontaktu se svým publikem a přimět ho, aby si vás pamatovalo, až bude připraveno opět nakupovat.
V tuto chvíli lidé sledují mnohem více videoobsahu. Kromě tradičních, předem nahraných videí jsou dobrou volbou také živá videa z Facebooku. Ta mají následující výhody:
Některé společnosti spustily v této složité době po určitý čas své služby zdarma. Na jedné straně dávají spotřebitelům gesto a z čistě obchodního hlediska vědí, že v pozdější fázi promění velkou část bezplatných spotřebitelů v zákazníky.
Jen málo společností má ale výše uvedené zdroje na to, aby si takovou taktiku mohlo dovolit. Ale můžete zvážit, zda máte možnost ukázat svým zákazníkům porozumění, aniž byste ohrozili své vlastní přežití.
Photo: @anshu18