Facebook je v současné době jednou ze špiček sociálních sítí a jako takový zajišťuje velké množství reklamy a proto, aby fungovala a byla dostatečně efektivní, dělá skutečně maximum.
Zde přinášíme několik tipů, které pomohou přitáhnout zákazníka a pomohou prodat prostřednictvím největší sociální sítě, kterou FB bezesporu je.
Je třeba se zamyslet nad tím, komu vlastně chceme prodat? FB dnes navštěvuje veřejnost napříč všemi sociálními vrstvami a věkovými skupinami. Otázkou tedy není množství lidí, ale v tomto případě to, odkud jsou, a co je zajímá. Vytvořením virtuálního přítele o něm získáte potřebné informace k tomu, abyste ho mohli oslovit a svůj konkrétní produkt cíleně nabídnout
Jak mezi mnoha najít ty správné zákazníky? Reklamu lze jednoduše zacílit, což FB umí dokonale. Sám si zpracuje analýzu profilů, zaznamená je do „Okruhu uživatelů“ a Vaše reklama se tak dostane až k nim na monitor. Okruh uživatelů lze vytvořit:
z návštěvníků vašich stránek
z e-mailové databáze (kdo nejvíce otevírá a čte maily)
z diváků videí (kteří shlédnou celé vaše prezentace)
z fanoušků (kteří nejvíce reagují na vaše příspěvky)
Své uživatele je dobré čas od času aktualizovat. Vyselektují se tak ti dlouhodobě neaktivní.
Jak sestavit správnou reklamu? To je alfou a omegou celé reklamní kampaně. Dobře postavená otázka směrem k zákazníkovi, kratinké video nebo originální fotografie s trefným komentářem může přitáhnout stovky klientů, kteří budou nakupovat.
Text, fotografie nebo video? Videa jsou stále oblíbenější. Na FB jsou v kurzu od roku 2014. A mají stále vzrůstající úroveň, s čímž ruku v ruce stoupá i jejich popularita a sledovanost.
Nebojte se více reklam! První reklama možná zafunguje, ale druhá a třetí zajistí úspěch. Zkusíte-li poprvé textovou reklamu, vsaďte napodruhé na video! Uvidíte! Ale nezapomeňte na komentář k videu, na titulek, na případnou doprovodnou grafiku.
Důležité jsou také finance. Při investici cca 3000,- měsíčně se nemusíte obávat neúspěchu.
Výsledky a vyhodnocení jsou pro vaši reklamu důležité. Kolik mělo vaše video shlédnutí, kolik palců, kolik srdíček, to vše vám pomůže v měření výsledků úspěšnosti vaší reklamy. Nastavením měření prodeje na svém reklamním účtu na FB zjistíte jednoduše, jaký pro vás měla konkrétní reklama přínos. S tím souvisí i potřebná statistika klientů.
Pokud zákazníka získáte, neusněte na vavřínech, komunikujte s ním, nabídněte mu další reklamu! Zákazník zjistí míru vaší aktivity, zapamatuje si vaši značku a osloví vás znovu, doporučí, …
Přes reklamní systém na Facebooku oslovíte uživatele Instagramu. Jen musí reklama vypadat trochu jinak. K obrazovému materiálu zde zvolte vhodný text.
Před časem přišel Facebook s „choboty“, které prostřednictvím messengeru osloví vašeho zákazníka, projeví-li alespoň jednou návštěvou vaší stránky o váš produkt zájem.
Těmito deseti tipy z vás vaše reklama neudělá ze dne na den miliardáře, ale poskytne vám pomoc na cestě k úspěchu.
Photo: @neonbrand
Tento web používá soubory cookies za účelem zlepšení našich služeb. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas. Více informací.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.