Konverze mezi zařízeními ve službě Google Ads je dobré využívat naplno. Marketingoví manažeři tak budou mít přehled a informace o uživatelích na různých zařízeních.
Co je konverze?
- Nákup uskutečněný na webu
- Objednávka služeb na webu
- Vyplněný online formulář
- Žádost o katalog
- Stažení aplikace
- Telefonát do firmy
- Návštěva konkrétní stránky
- Koupě zboží v kamenné prodejně
Konverze je možné zaznamenat mezi několika zařízeními v Google Ads
- Nastavením delších oken konverze
- Aktivací měření konverzí mezi účty vzájemně
- Použitím stejné značky konverze na webech pro počítače i mobilní zařízení
- Návrhem aplikací tak, aby byly použitelné pro všechna zařízení
Optimalizace konverzí
- Vylepšení kvality reklamy – rozšíření odkazu na podstránku umožňující proklik do správné sekce
- Test reklamy nejrůznějšími výzvami k akci za účelem zjištění, co funguje nejlépe
- Možnost úpravy nabídek a rozpočtů – zacílení konkrétního publika
Optimalizace na klik
- Kontrola frekvence klíčových slov a vyhledávacích dotazů
- Kontrola relevance reklamy – reklamu lze změnit kupříkladu delším, zajímavějším titulkem, lze vytvořit více reklam, nové reklamní sestavy, optimalizovat rotaci reklam
Značka konverze pomůže vytvořit přehled o další akci zákazníka poté, co rozklikl reklamu, zaregistroval se, něco si koupil, … (každá zákazníkova „akce“ se nazývá konverze)
S rostoucím množstvím shromážděných údajů systém upřednostní zobrazování reklam, u kterých je na základě statistiky pravděpodobné, že budou mít lepší výsledky. Reklamy, u nichž se očekává více kliknutí, se aukce reklam účastní častěji než ostatní reklamy v reklamní sestavě. Ty se zobrazují častěji, a dosahují díky tomu vyššího procenta zobrazení. Jsou-li však v reklamní sestavě reklamy s podobným výkonem nebo reklamní sestava nezaznamená po určitou dobu podstatné množství zobrazení a kliknutí, reklamy se mohou střídat relativně rovnoměrně.
V systému Google Ads lze poměrně jednoduše nastavit jednotlivé funkce
- Nastavení střídání reklam
- Nastavení střídání reklam pro více kampaní najednou
- Nastavení střídání reklam v reklamní sestavě
- Nastavení omezení frekvence u nové kampaně
- Nastavení omezení frekvence u stávající kampaně
- Nastavení rychlosti zobrazování reklam
- Nastavení časového rozvrhu reklam
Google Ads je jednou z nejlepších cest, jak nakoupit cílenou reklamu placenou za počet prokliků (PPC), bez ohledu na rozpočet. Reklamy z AdWords se zobrazují podél výsledků hledání v Google a také na vyhledávacích a obsahových stránkách jeho partnerů.
Firma v tomto případě neplatí za dané zobrazení reklamy potenciálnímu zákazníkovi, ale platí až za proklik reklamy. Tu lze cílit podle základních geografických (země, kraj, město), demografických (věk, pohlaví) a behaviorálních (zájmy o koupi, četnost nákupů – zejména v rámci remarketingových publik a pro e-mailingovou segmentaci) atributů.
Photo: @austindistel