Vánoční marketing se stal klíčovým prvkem pro obchody a obchodníky zejména proto, že je to způsob, jak odměnit své věrné zákazníky. Níže je zmíněno 5 kroků, jak nejlépe využít ono sváteční období ve prospěch vašeho podnikání:
Slavnostní atmosféra s některými bezplatnými službami, jako je Ježíšek nebo občerstvení, může zákazníky vždy nalákat k návštěvě vašeho obchodu. Klíčem je spojit akci s produktem nebo službou, kterou propagujete na webu.
Použití reklamy na sociálních médiích může být populární, ale použití e-mailu je daleko efektivnější, zejména pro stálou klientelu. Zasílejte své vánoční nabídky e-mailem a ujistěte se, že vytváříte atmosféru důvěry ke svým věrným zákazníkům tím, že vyjádříte, že jsou jedineční.
Vánoce jsou nejpříhodnější doba k výzdobě výkladů. Proto, cokoli vytvoříte, pokud bude mít vánoční barvy a osvětlení, bude přitahovat pozornost a bude dobře fungovat. Rozdíl v běžném roce se nepochybně projeví, protože vaše prezentace získá něco zvláštního. Cílem samozřejmě není jen vytvořit působivou, statickou nebo pohyblivou vitrínu, která zvýší počet návštěvníků, které ji obdivují, ale také přilákat kolemjdoucí v obchodě. Jednoduchý a snadný způsob je nabídnout drink nebo dezert a uspořádat třeba tematickou soutěž o zajímavé ceny.
což je nový způsob, jak přilákat zákazníky, kteří se nacházejí v určitém okruhu vašeho obchodu, a zejména kolemjdoucí. Protože nejeden kolemjdoucí používá wifi nebo Bluetooth, přijímají lidé na svých zařízeních jakoukoli zprávu, kterou chcete sdělit, což usnadňuje cílenější marketing. Proximity marketingové programy jsou iBeacon nebo Smart Antenna.
Photo: @markusspiske