Blog & podcasty

Založení Facebook Business Managera (Část 2). Nastavení katalogu, data setů a CAPI

Založení Facebook Business Managera (Část 2). Nastavení katalogu, data setů a CAPI

Pokud jste podnikatel či marketér, a plánujete rozjet reklamu i na Facebooku, musíte vstoupit do digitálního světa se správně založeným Facebook Business Managerem. V minulém článku jsme si vysvětlili, co je to firemní profil a jak ho správně založit a nastavit. Nyní se zaměříme na katalog, data set a CAPI, funkce, bez kterých se reklama na Facebooku neobejde.

Shoptet vydal analýzu o stavu českých e-shopů za rok 2023

Shoptet vydal analýzu o stavu českých e-shopů za rok 2023

Shoptet ve spolupráci se Zboží.cz přináší zprávu o tom, jaký je stav českých e-shopů. Miranda je Premium partnerem Shoptetu a naše projekty se zaměřují právě na tuto oblast e-comerce řešení. Naše výhoda spočívá v tom, že nekončíme u navrhování e-shopů a následného uvádění do provozu. Dokážeme nabídnout i průběžný marketingový servis a hledání nových potencionálních zákazníků. Pojďme se nyní podívat, jak si vedly české e-shopy v roce 2023.

Jaký je rozdíl mezi Google Ads a Google Analytics?

Jaký je rozdíl mezi Google Ads a Google Analytics?

Ve světě digitálního marketingu jsou Google Ads a Google Analytics dvě klíčové platformy pro správu, sledování a optimalizaci online kampaní. Ačkoli oba tyto nástroje pocházejí od stejné společnosti, mají odlišné účely a funkce. V tomto článku se podíváme na rozdíly mezi Google Ads a Google Analytics a na to, jak mohou být využity pro úspěšné nastavení online marketingových kampaní.

Analýza a měření výkonnosti e-commerce webu je klíčem k úspěchu (Part 2)

Analýza a měření výkonnosti e-commerce webu je klíčem k úspěchu (Part 2)

Analýza výkonnosti e-commerce webu hraje klíčovou roli ve zvyšování efektivity online podnikání. Díky analýze dat je také možné rychle reagovat na aktuální trendy a změny v chování zákazníků, což posiluje konkurenční výhodu. Pro efektivní využití analýzy výkonnosti je klíčové identifikovat relevantní metriky a nástroje pro váš e-commerce web, pravidelně analyzovat data a sledovat chování konkurence, což pomáhá firmám lépe alokovat zdroje a dosáhnout úspěchu na online trhu.

Analýza a měření výkonnosti e-commerce webu je klíčem k úspěchu (Part 1)

Analýza a měření výkonnosti e-commerce webu je klíčem k úspěchu (Part 1)

Svět online obchodování je stále se rozrůstající oblast. Ať už jste velký hráč na trhu nebo začínající podnikatel, neobejdete se bez měření výkonnosti. Úspěch v této konkurenční oblasti zkrátka už není jen o tom nabízet kvalitní produkty či služby. Je důležité sledovat analýzy výkonnosti e-commerce na vašem webu a pravidelně provádět měření vašich marketingových kampaní.

Jaké byly nejoblíbenější trendy v grafickém designu pro e-commerce v roce 2023?

Jaké byly nejoblíbenější trendy v grafickém designu pro e-commerce v roce 2023?

S každým novým rokem přichází i novinky v grafickém designu, které odrážejí aktuální trendy a preference uživatelů. Žijeme ve vizuální době, každý den přijímáme nespočet obrazových sdělení, ačkoliv si to možná neuvědomujeme. Doba je neskutečně rychlá, neustále se zvyšuje vývoj technologií a různých tools. Ruku v ruce s technologickým rozvojem se zvyšují i nároky uživatelů na profesionalitu a ojedinělý design. V tomto článku se podíváme na Top 10 trendů v grafickém designu pro e-commerce letošního roku, abyste byli v obraze.

Mýtus ohledně zneužívání osobních údajů: Co jsou to cookies a jaké tipy existují?

Mýtus ohledně zneužívání osobních údajů: Co jsou to cookies a jaké tipy existují?

Největším mýtem ohledně cookies je, že je možné na základě těchto informací nějaká identifikace člověka, v krajních případech ovládnutí počítače. Cookie je čistě osobní údaj, na který se vztahuje právo GDPR a vy ho máte právo veřejně udávat, nebo ne. Zároveň se však jedná o povrchové údaje, na základě kterých se nedá určit, nic z čeho byste měli mít strach. Tyto údaje jsou mimo jiné nezbytné pro práci marketérů, analytiků a provozovatele e-shopů, k tomu, aby vytvářeli lepší služby pro zákazníky a klienty.

Jak motivovat uživatele k povolení cookies? Jak má vypadat cookie lišta podle zákona?

Jak motivovat uživatele k povolení cookies? Jak má vypadat cookie lišta podle zákona?

Pro marketéry a provozovatele e-shopů je klíčové komunikovat, že sběr cookies je neodmyslitelnou součástí jejich podnikání. Tyto informace jsou nezbytné pro analýzy, zlepšování uživatelských služeb a celkový pokrok. Jak vytvořit cookie lištu, která nejen splňuje právní požadavky, ale také motivuje uživatele k souhlasu se dozvíte v našem nadcházejícím článku.

Speciální zákon nahrazuje GDPR: Novinky pro e-commerce a webové stránky ohledně cookies

Speciální zákon nahrazuje GDPR: Novinky pro e-commerce a webové stránky ohledně cookies

Novela zákona je platná již od roku 2022. Jedná se o Speciální zákon, který se upřednostňuje před ustanovením předpisů GDPR. Podstatou novely zákona je, že provozovatelé e-commerce, marketéři a webové stránky pro zpracování všech analytických a marketingových cookies potřebují souhlas uživatele. Dříve stačila informace o zpracovávání cookies v patičce webu, to však už dnes nestačí.

PNO: Podíl nákladů a obratu, klíčový faktor pro hodnocení efektivity reklamy

PNO: Podíl nákladů a obratu, klíčový faktor pro hodnocení efektivity reklamy

Ve světě marketingu a digitálního marketingu hraje důležitou roli řada výpočtů a metrik, které pomáhají měřit úspěšnost reklamních kampaní. Jedním z těchto ukazatelů je PNO, což je zkratka pro „podíl nákladů a obratu“. V tomto článku se zaměříme na to, co přesně PNO znamená, jak se dá vypočítat a proč je toto číslo pro podnikatele a marketéry tak důležité.